Pro zobrazení produktů je nutné být zaregistrovaný Registrovat zde

Reklamační řád

  1. Vrácení zboží:
    Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup – záleží na domluvě.

Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás na adrese info@canalogy.cz nebo telefonicky +420 604 751 882 a my Vám rádi poradíme.

Postup při vrácení zboží:

▶ Zašlete zboží na adresu:

European horticulture s.r.o.
Zborovská 22A
Plzeň
301 00
Česká republika

▶ Do zásilky ideálně vložte objednávku/fakturu nebo napište email pod kterým jste objednali případně číslo objednávky. Den po odeslání zásilky nám zašlete e-mailem číslo účtu (číslo účtu potřebujeme v elektronické formě, není nutno přikládat fyzicky k zásilce).

⚠️Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420 604 762 711
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!

Reklamace:
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací – veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).

Postup při reklamaci:

▶ Podrobně popište svůj problém (případně zašlete foto/video) na adresu info@canalogy.cz nebo telefonicky +420 604 751 882

▶ Po přijetí reklamace zašlete zboží na adresu:

European horticulture s.r.o.
Zborovská 22A
Plzeň
301 00
Česká republika

⚠️ Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420 604 762 711
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!
Poškození zásilky při dopravě:
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 48 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě telefonicky +420 604 751 882 nebo na info@canalogy.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, foto zboží tak jak bylo zabaleno a nálepek křehce a neklopit.

⚠️ Převzaté zboží je nutno IHNED zkontrolovat.
V případě poškození zboží při přepravě, poskytuje přepravní společnost pouze 2 pracovní dny na nahlášení škodní události.
V případě že tento limit promeškáte, veškerá, byť nezaviněná poškození nelze reklamovat.
Prosíme o okamžitou a důkladnou kontrolu převzatého zboží, pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás, budeme Vás informovat o postupu reklamace (fotky poškození, fotky balení zásilky a obalových materiálů)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení